2015. február 4., szerda

Gordijnen met een patroon




De geheimen van gordijnpatronen



 

In dit artikel ga ik stap voor stap samenvatten, welke fouten je het best kan vermijden en waarop je bij gordijnpatronen moet letten. Vergeet het niet: het algehele plaatje wordt door de details bepaald.





Hier moet je bij het kopen van een gordijn rekening mee houden






  • stof
  • patroon
  • kleur 
  • breedte van de stof 
  • manier van ophangen 
  • de hoeveelheid plooien

 


Bij deze enkele ongeschreven regels over gordijnen met patronen








Onderaan vind je enkele van mijn favoriete gordijnstoffen. 


Ik hoop dat ik je kon helpen, dat ik je enkele goede tips of ideeën kon geven zodat je jouw droomhuis met prachtige gordijnen kan decoreren. 


Je kan altijd contact met mij opnemen als je niet op al jouw vragen een antwoord hebt gekregen of als je in verband met gordijnen kopen  nog meer advies nodig hebt of als je gewoon een commentaar hebt. 

Je kan mij ook een foto over de kamer sturen, waar je de gordijn wilt plaatsen en ik zal je een gordijnstof  uit mijn webshop aanbevelen.



Bedankt voor je aandacht!







 pepper





 

Zsuzsanna Bera 
onlinecurtains.nl
info@onlinecurtains.nl

 

Bronnen: Pinterestonlinecurtains

 


 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése